Meestgestelde vragen
Contact
Taaltrainingen
Meestgestelde vragen
Raadpleeg hieronder de meestgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via e-mail (/taaltrainingen/contact) of stuur een privébericht via Facebook of Twitter. Voor onze andere contactgegevens kun je hier terecht.
Vragen
Biedt Van Dale ook taaltrainingen aan in Nederland en België?
Worden de taaltrainingen ook individueel en in-company aangeboden?
Biedt Van Dale ook maatwerktaaltrainingen aan?
Hoe kan ik me inschrijven voor een taaltraining?
Ik heb een abonnement op Van Dale Taalsnacks maar krijg geen toegang meer tot de oefeningen.
Hoeveel personen nemen deel aan een opengroepstraining?
Op welke locaties worden de taaltrainingen gegeven?
Waarom moet ik een taaltoets maken voordat ik kan deelnemen aan een taaltraining?
Op welk niveau worden de taaltrainingen gegeven?
Kunnen de kosten voor deelname aan een taaltraining in termijnen betaald worden?
Kan ik mijn inschrijving voor een training kosteloos annuleren of wijzigen naar een andere datum?
Antwoorden
Biedt Van Dale ook taaltrainingen aan in Nederland en België?
Van Dale Taaltrainingen biedt in Nederland verschillende taaltrainingen Nederlands en Engels aan. Er vinden op diverse locaties in Nederland geregeld opengroepstrainingen met een vast lesprogramma plaats. Een overzicht van de geplande opengroepstrainingen in Nederland vind je hier: overzicht trainingen Nederlands en Engels.
In België biedt Van Dale Taaltrainingen opengroepstrainingen Nederlands aan in Antwerpen. Voor deze groepstrainingen kan een open inschrijving gedaan worden waarbij je de maand van jouw keuze kunt aangeven. Wij nemen verv gens contact op met de cursisten voor de desbetreffende training en voorkeursmaand om in overleg een datum in te plannen.
Een overzicht van de taaltrainingen die in Antwerpen gev gd kunnen worden vind je hier: overzicht trainingen Nederlands in Antwerpen.
Worden de taaltrainingen ook individueel en in-company aangeboden?
Alle trainingen die wij als opengroepstraining met een vast lesprogramma aanbieden kunnen ook individueel of in-company (meerdere personen van hetzelfde bedrijf) gev gd worden. Zowel op een van onze locaties als bij jou op locatie. Neem voor meer informatie en/of een offerte contact met ons op via e-mail of telefoon: 088-7002793.
Biedt Van Dale ook maatwerktaaltrainingen aan?
Naast trainingen met een vast programma biedt Van Dale Taaltrainingen ook maatwerktrainingen NT1 aan. Ga voor meer informatie naar: maatwerktrainingen NT1. Heb je belangstelling voor een maatwerktraining NT1? Dan horen wij dat graag via e-mail of telefoon: 088-7002793.
Hoe kan ik me inschrijven voor een taaltraining?
Indien je je wilt inschrijven voor deelname aan een opengroepstraining, dan kan dat via de websitepagina van de training van jouw keuze. Daar vind je een knop Deelname reserveren. Nadat je het reserveringsformulier hebt ingestuurd, ontvang je automatisch een verzoek om online een taaltoets te maken.
Ik heb een abonnement op Van Dale Taalsnacks maar ik krijg geen toegang meer tot de oefeningen
Als je een aantal oefeningen van de reeds ontvangen taalregels nog niet hebt gemaakt, dan gaan die oefeningen vanwege veiligheidsoverwegingen ‘op slot’.
Ga naar de e-mail met de taalregel die je als laatste hebt ontvangen en ga via de link in die e-mail naar de online-pagina van die week. Je ziet dan onder aan de pagina een link staan waarmee je naar eerdere oefeningen kunt gaan. Zo kunnen alle oefeningen gemaakt worden die horen bij de Taalsnacks die je tot dan toe hebt ontvangen.
Hoeveel personen nemen deel aan een opengroepstraining?
Voor de opengroepstrainingen hanteren wij groepen van minimaal 3 en maximaal 8 personen.
Op welke locaties worden de taaltrainingen gegeven?
Ga voor alle locaties en de adresgegevens naar: locaties Van Dale Taaltrainingen.
Waarom moet ik een taaltoets maken voordat ik kan deelnemen aan een taaltraining?
De resultaten van jouw taaltoets zijn niet bedoeld voor bespreking tijdens de training maar helpen ons bij het bepalen van jouw taalvaardigheidsniveau ten behoeve van de groepsindeling.
Op welk niveau worden de taaltrainingen gegeven?
De trainingen worden op B1/B2-niveau gegeven.
Indien uit de resultaten van jouw taaltoets blijkt dat je een ander taalniveau hebt, dan nemen wij uiteraard contact met je op om een alternatief met je te bespreken.
Kunnen de kosten voor deelname aan een taaltraining in termijnen betaald worden?
Nee, helaas is het niet mogelijk om de kosten voor deelname aan een taaltraining in termijnen te betalen. Ruim voorafgaande aan de startdatum ontvang je een factuur die vóór de start van de training betaald moet zijn.
Kan ik mijn inschrijving voor een training kosteloos annuleren of wijzigen naar een andere datum?
Indien je jouw deelname aan een training wilt annuleren of wilt wijzigen naar een andere datum, dan kunnen daar kosten aan verbonden zijn. Deze kosten zijn afhankelijk van hoeveel dagen voorafgaande aan de startdatum het verzoek wordt ingediend. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op: 088-7002888. Zie ook onze algemene voorwaarden.