Dat uw woordenboek niet functioneert, kan meerdere oorzaken hebben. Hieronder staan de stappen die u moet controleren en uitvoeren.
1. Staat het icoon aan de linkerkant in de kolom?
Als dit icoon er niet staat, voer dan onderstaande stappen uit.
a. Klik op het icoon in de linkerkolom
b. Zet alle woordenboeken nu inactief. Krijgt u niet alle woordenboeken te zien, maximaliseer dan het woordenboekscherm
c. Nadat u dit hebt gedaan, sluit u het woordenboek
d. Open het opnieuw; het icoon is nu zichtbaar in de linkerkolom
e. Klik wederom op het icoon en maak nu alle woordenboeken (titels) weer actief
f. Sluit het woordenboek weer en open het opnieuw. Het woordenboek moet nu werken
2. Staat het icoon al in de linkerkolom en werkt het woordenboek nog niet (Windows geeft aan dat het woordenboek niet werkt), voert u dan onderstaande stappen uit.
a. Ga naar Start/Programma’s/Bureau-accessoires/Systeemwerkset/Systeeminfo
b. Klik op Bestand/Exporteren
c. Sla het bestand op als tekstbestand en stuur dit per mail naar helpdesk@vandale.nl
Met deze informatie kunnen wij achterhalen waarom het woordenboek niet werkt.