Meestgestelde vragen

Raadpleeg hieronder de meestgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via e-mail of stuur een privébericht via Facebook of Twitter

 


Biedt Van Dale ook taaltrainingen aan in Nederland en België?

Worden de taaltrainingen ook individueel en in-company aangeboden?

Biedt Van Dale ook maatwerktaaltrainingen aan?

Hoe kan ik me inschrijven voor een taaltraining?

Op welke locaties worden de taaltrainingen gegeven?

Waarom moet ik een taaltoets maken voordat ik kan deelnemen aan een taaltraining?

Op welk niveau worden de taaltrainingen gegeven?

Kunnen de kosten voor deelname aan een taaltraining in termijnen betaald worden?

Kan ik mijn inschrijving voor een training kosteloos annuleren of wijzigen naar een andere datum?

 

 

Antwoorden

 

Biedt Van Dale ook taaltrainingen aan in Nederland en België?

Van Dale Taaltrainingen biedt in Nederland verschillende taaltrainingen Nederlands aan. Een overzicht van trainingen in Nederland vind je hier: overzicht trainingen Nederlands.

In België biedt Van Dale Taaltrainingen privétrainingen Nederlands aan. Voor deze trainingen kan een inschrijving gedaan worden waarbij je de maand van jouw keuze kunt aangeven. Wij nemen vervolgens contact op om in overleg een datum in te plannen.

Een overzicht van de taaltrainingen die in België gevolgd kunnen worden vind je hier: overzicht trainingen Nederlands in België.

 


Worden de taaltrainingen ook individueel en in-company aangeboden?

Alle trainingen kunnen individueel of in-company (meerdere personen van hetzelfde bedrijf) gevolgd worden. Zowel bij Van Dale in Utrecht als bij jou op locatie. Neem voor meer informatie en/of een offerte contact met ons op via e-mail of telefoon: 088-7002888.

 


Biedt Van Dale ook maatwerktaaltrainingen aan?

Naast trainingen met een vast programma biedt Van Dale Taaltrainingen ook maatwerktrainingen NT1 aan. Ga voor meer informatie naar: maatwerktrainingen NT1. Heb je belangstelling voor een maatwerktraining NT1? Dan horen wij dat graag via e-mail of telefoon: 088-7002888.

 

 

Hoe kan ik me inschrijven voor een taaltraining?

Indien je je wilt inschrijven, dan kan dat via de websitepagina van de training van jouw keuze.

 

 

Op welke locaties worden de taaltrainingen gegeven?

Op locatie of via Zoom.

 

Waarom moet ik een taaltoets maken voordat ik kan deelnemen aan een taaltraining?

De resultaten van jouw taaltoets zijn niet bedoeld voor bespreking tijdens de training maar helpen ons bij het bepalen van jouw taalvaardigheidsniveau ten behoeve van de groepsindeling.


Op welk niveau worden de taaltrainingen gegeven?

De trainingen worden op B1/B2-niveau gegeven.

Indien uit de resultaten van jouw taaltoets blijkt dat je een ander taalniveau hebt, dan nemen wij uiteraard contact met je op om een alternatief met je te bespreken.

Kunnen de kosten voor deelname aan een taaltraining in termijnen betaald worden?

Nee, helaas is het niet mogelijk om de kosten voor deelname aan een taaltraining in termijnen te betalen. Ruim voorafgaande aan de startdatum ontvang je een factuur die vóór de start van de training betaald moet zijn.

 

Kan ik mijn inschrijving voor een training kosteloos annuleren of wijzigen naar een andere datum?

Indien je jouw deelname aan een training wilt annuleren of wilt wijzigen naar een andere datum, dan kunnen daar kosten aan verbonden zijn. Deze kosten zijn afhankelijk van hoeveel dagen voorafgaande aan de startdatum het verzoek wordt ingediend. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op: 088-7002888. Zie ook onze algemene voorwaarden.